Thursday, April 14, 2011

ehem2 . jgn dslh tafsir .

pelik x ? haha.. arr x der lah.. saya trbaca blog teman saya,, ya lah nama pn blog lau tulih mesti lah owg len akn baca kn.. mcm sya manusia yg baca blog teman.. teman.. arr saya trlebih dahulu.. saya minx maaf dgn kata sya.lps nieyh... mcm pa yg saya bca.. mmg teman kata teman x perli.. tpi bgy saya teman seakan2 perli.. lau teman na ckp tuh.. teman lapik lah ckit.. ato pn.teman kasi lah nasihat kew... x perlulah teman kata sedemikian.. baru2 nieyh.. ya bawu sngat ja... choral speaking.. yg teman kata dlm blog teman.. teman kena lah paham jgak.. ya teman da msok sblom nieyh.. menang2.. tpi berbelas kolah saja yg brtanding.. tpi tahun nieyh.. 26 kolah.. sngt manyak teman... bdk choral kolah kita cuma sempat brlatih hanya 5 hari.. tuh pun teacher kata.ckop berbangga.. usaha dlm 5 ari tuh.. ya bkn senang.. choral latih dlm masa 5 ari saja... bayangkan lah.. then lawan plak dgn kolah yg da belatih 2 bulan.. sngt lah nmpk lah lau na beza kn.. tpi teman jgn lah na merendah kn usaha kami.. maaf.. maybe teman kata x rendah kn usaha kami.. tpi tuh lah hakikat nya.. hanya 5ari usaha kami na perbaiki... sngt singkat teman.. daif sngt kah lau kalah walau pn da bertahun2 ad 6ber.. hmm taun nieyh manyak kolah yg masok bertanding.. tpi lau teman na kata lau hanya sbb manyak kolah masuk.x logik lau x menang.. ya sya rasa maybe x logik jgk kowt.. mngkin ya.. dgn usaha kami 5 ari tuh.. dn tuh yg kami boley dpt.. kami brsyukur.. sapa x kecewa lau kalah.. adat pertandingan lah kata kn.. dn rata rata yg msok choral tuh.suma 1st time msok.. hmm.. ntah lah npew ad ckgu na klas 4sn1 yg msok.. hmm lau.kasi kat owg len atau pn teman yg msok.. mesti lagi baek kn.. dn boley dpt kn 6ber kat kolah.. tpi cuma tuh yg kami dpt.. dn tuh hakikat nya... teman jgn lah kata apew2 lagi.. sudah lah menda da lepas...

dan satu g.. maaf kn saya teman.. x slh kn lau kita na perthankn hak kita.. ader yg menang dgn x adil.. ad pihak yg mara2.. mmg lah sapa yg x mara.. lau yg sptot nya yg batal tetiba menang.. ap prasaan kita ? dn pihak yg berkenaan pn kata.. x kisah lah lau mereka x menang..lau owg laen yg menang mereka x kesah.. kerana yg menang x adil tuh.. mmg suma owg akan kisah.. maaf kn saya teman.. lau trsinggung kn perasaan teman.. saya berbanyak minta maaf... maaf kn sya ya teman.. menda da lpas bia kn lpas dn.. nieyh jgak luahan hati saya.. pa yg  sya rasa... blog sya.mcm teman kata.. huhu.. sya x na perang dingin... sekian dari sya....

haifatah <3

1 comment:

  1. yawnnnnnnnnnnnnnn ! haha.... org tuh taw ja cakap xp haram x taw pa menda an an an ? biaq lah kat dia... kesian pun ada org2 mcam tuh... ckap saja x bt :)

    ReplyDelete