Sunday, November 20, 2011

penin !

haaaaai, khok hok hok. haaasyemm ! alhamdulillah. ngee tooo dia berhabuk, sawang, sgala taik pn ad, amuih lebey2 jah. jp na besih kn menda niey. ngee. teeeettttt. oke ciap, comey dah menatang nieyh. ngee da lama x tules, maaf ya, eceh. cm ad yg meyh ziarah uh blog ak, x kesah lah ad x. jnji tules ja en, na bca, bca jew lah. tgk yg view blog ak cm ramai jah. hoho. prasaan ! ok fine. x rmai pn. haish2. udah lah. kembali kew tajok yg asal, penin !
comey kn budak nieyh. cian die penin. alololo. haha

yeah ! penin ! penin nieyh pusing2 kat kpla, haha. oke2. ar x der lah ak cuma semenjak dua tiga pat lima menjak nieyh, amuih haha. asyik pikir mcm2 ! manyak mslh kat lam otak ak nieyh, ya kamo jew yg tahu kn mslah saya. saya harap kamo kasi agy manyak nasihat yea. sya cuma x nak tension sngt2 nieyh nyew pn. seday suma ad. korang tlg kasi sikit manyak nasihat korang kat ak jgak buley ? "woi cm ner na kasi nasihat lau x to mslh unk ?!" perlu kew ak g tau mslh ak, hmm, xder lah. cuma ak na nasihat yg membantu ak kuat dpt melawan prasaan, seday saket hati bimbang gelisah resah takowt. tuh lah prasaan yg muncul ak yg tga hadapi mslh ak, kebanyakkn nyew da tahu, satu mslh ak, ayh ak. ya ayh ak msok hospital hari tuh. sebab saluran darah kat atas jantung, ngee ad nah. tersumbat, sebab cholesterol. hoho sooooo kurang2 lah makan makanan yg berminyak, berlemak dn bla bla bla. ngee. eh2, melalut ke laen plak. dan, alhamdulillah, ayh ak selamat oprate jntung nyew. dan sekrng da hari yg kew 11 slpas oprate uh. hari rabu tuh da kuwaq, dan smlm kena msok blek, sbab susa na nafas, soo kena tahan. hm, baru jew na free kn otak nieyh. saket balek pala nieyh. hmm, ak pn da x lrt na pikir sal nieyh, tpi tu lah. ad lagi mslh laen. ak x na ckp. sory. wat ak rasa na buat cm gambo nieyh.

memey besh arh lau cm niey. hek3. tpi ak waras lagy.

ak maseh ingatkn ALLAH, cuma ak jgak arap kn bantuan korang, tlg ak free kn otak ak, dan kuat kan ak na hadapi ujian ALLAH yg agak berat nieyh. ak da xlrt na nanges jew, na lpas kn suma mslh ak. da cm x da lagy air yg na turun. wahh ayat kamoo. heh, "mintak simpati konon !" ya ak memey minta simpati pn, x tlg ak pn x pew, cuma tlg jgaksapew yg knal ayh ak, doa kn die sehat. x slh kn. ak pn sayang ayh ak. korang minta ak tolong, ak akn tolong, tlong ak sama keyh, tengs ak hargai. ngee. "cm over jew ko pnya post kali nieyh" yea kew ? hm, soo knapa. ak x arap kn lebey, ak x minta duet pn. x susa kn. huhu, x kesah lau na tlg x. cuma, ak minx korang kasi sikit nasihat yea kat ak. keyh ?! tengs korang, ak sayang ampa ! ckop lah sampai cniey. t tules agy, insyaAllah. babai ! assalamualaikum !

haifatah <3

Friday, October 28, 2011

takowt !

omg, pew yg dtakowt kn, hmm. na cita kew ? hm, then wat pew unk tules nieyh ? gewdik kn ? oke2 ak tau. huhu, jap2 na tny yakin ngn percaya tuh menda yg sama kew ? lau ak ckp cm nieyh, ak percaya tpi x yakin, bunyi die cm sama jew bgy ak. huhu, waaaaaaa, ak ngaku ak x sanggop ilang die, tolong lah jgn amek die yea, ak arap sngt yea. kasi ak boley x ? hm, knapew na jgak kat die, x da owg laen kew ? hm, ak x na tudoh, tpi kau da curiga kn ak, mcm nmpk jew cra kau tuh, kau wat cm tuh, huh ! kedudukan ak bley trgugat tau x ?! hoho, ya btol. hm, ap ? argh ! napew nieyh. tlg lah jgn wat ak tuduh kau mcm2, pliss. na kwn wat lah cra kwn, ntah cara kau cma x kena jew. hmm, klu ad ap2, g tau ak. kau jgn na diam saja ya. dah ! ak x na brok sangka lah kat kau ! die pn, jgn kasi harapan sngt, hmm. dah lah, tertuduh mcm2 plak t ak. huhu, assalamualaikum.

haifatah <3

Monday, October 24, 2011

kekecewaan ? kebahagiaan ?

hmm, haha tetiba jew post sal nieyh. lalalala. x der lah, kbahagiaan slalu nyew hadir slpas kkcewaan, tol x ckp sya ? hm sya rasa yea lah ? *eh2 cm pngalaman je ? hoho selalu lah der ! besh kn. lau lam kebahagiaan. mmg arh besh ! x kn x besh kowt lau bahagia, tuh makna nyew x iklas lah der ! bahgia mau iklas, haha. hm, terpikir gak. lau mulakn dgn kebahagiaan mesti owg tuh x tahan lau lam kekecewaan en ? hm, sbb pew ? yea lah, da dok bahagia jew, tetiba ad langau plak meyh hurung, mesti kekecewaan tuh sngt perit kn, sbb x penah rasa, ngeee !  abes x kn na mulakn dgn kekecewaan ? haha, org tua2 kata, lau dok qeja gadoh ja, t check kat peti surat ad kad undangan kawen lah plak, haha kn ? sbb ? kekecewaan ato gado kita sbenar nya dkat dgn owg tuh, btol kew ckp saya ? yea kew ? pada pandangan sya jew lah, yea lah. da gado tiap hari, tetiba 2 3 4 hari x gado, hah mesti rindu kn ? haha, mesti arh. then kowt tuh lah timbul prasaan kowt en ? haha, ak x tau, x pena alami. x da pngalaman bahagia owg dok gado. hoho. cuma yg ad skrang e2 lah yg terakhir, wah sweet ? haha, mcm gulagula kn ? der ! hahah ! x der lah, na cita jew, selepas kekecawaan, kebahagiaan akn hadir, x kisah, kita dgn sesiapa pn kn ? hm mmg btol kowt, bagy ak lah. so jgn terlalu seday dgn kekecewaan, yakin lah ad kbahagiaan. wah ayat ak tuh ! haha. kebahagiaan ak dah mncapai 3 tahun lebey dgn owg yg curi hati ak lah, dn jgak kekecewaan uh semestinya ad lah. hadoi. ak na kasi contoh jew. hok3. besh lau pas gado. lepas gado oke ?! kekadang ak pn na trgelak tingat balek menda2 yg dok gado kn nyah, bkn pa pew pn kn ? sje jew, kslahan msing2, pandai2 lah kn, tau seniri, tpi keegoaan kita uh lah yg menambah kn kkecewaan yg sedia ad, stuju x ? stuju angkat kaki *mereng ! haha. arh x da pa pn sbenar nyah. galak na tules. kebahagiaan dan kekecewaan akn ak lalui bersama si dia. muahahahah ! eh, korng prasan x ? ak nieyh, blah atas ckp bek pakai "saya" ! bwh2 nieyh guna ak plak. haha, da trbiasa, na wat cm ner kn ? haha ! gewdiks + mnyampah ! tett, oke ak stop. dan ak na g tau gak ! ak tga kecewa la der !!!!!! sebab ?! tension ! hoho, x der lah. ak wasa kn result final exam ak nieyh, trok lah. wisauwisau ! takowttakowt ! gewdikgewdik ! haha, hm ntah lah, otak ak da x ley na berpusing da lah ak wasa, dok pikir peksa jah. syg saya ! die ad tok saya ! manis x ? haha, oke2. die ad, lapang lah sikit otak ak nieyh. wow anda pnya statment ! haha, x der lah. die wat ak x pikir menda uh, yukss. haha, yukss lah unk, taun depan da na peksa ! haha SPM der ! x, ak x pikir g sal spm, bulan dpn kowt, ak na rilek jp otak ak nieyh, bawu pas peksa, buley kn ? *mata bulat + besar. hehe. weh2 ! apew nieyh, masok bab laen da nieyh ! haha, x da lah, still tajok sama kn ? kecewa dgn result yg bakal tiba, bahagia hadir kn ? hahah, btoi kn ?! haha. tett suda lah, ak da sengih sorg nieyh dpn lappy.da jadi supa owg yg akal da na ilang. haha, x nak lah ak jadi gila. ak na sehat jew. insyaAllah. heh. kat ampa pn, smoga bahagia sehat ! tau2. ngee. insyaAllah. oke lah tuh jah kowt. weh korang lau ad trslh ckp trasa terkutok ak nieyh hah, ak minx maaf, eh2 sal ampa kutok ak, ak minx maaf ? x pew lah kn. x kn x ley na minx maaf kn, x kn salah jew baru na minx maaf kn ? minx maaf dn memaaf kn owg laen ley tenang kn kita wooo, engat tuh. oke lah. tuh ja kowt, saya na pergi menunggu sayang saya ! hoho, syang die ketat. sahabat2 saya pn saya syg ketat2 jgak. keyh arh, papai. love u sayang ! muahx2. ketat2, haha ! keyh loh. panjang lebar plak. assalamualaikum !

*p/s : oit2 ! baca bia abes, love u hney !

haifatah <3

Sunday, October 23, 2011

err.

sya tahu awk da x perlu sya da kn ? hm awk da sbok da kn ? wat lah keja awk. sya x kco. awk skrang da bia sya nanges seniri. knapa ngn awk hah ? sesak dada, awk wat cm nieyh. hm, x pa lah. awk buat jew lah ap yg awk na wat. hmm :'( assalamualaikum.

Saturday, October 8, 2011

khas buat kau !

buat sapa ? hmm agak2 ? *ayt fth. grr. ar, buat org yg da tempah penampor ak ! huh ! haha. naseb kau lah. kau na sngt kn ? x pa ak da sedia da penampor ak yg paling trhebat ! selaju, 7 kali pusing bumi dlm satu saat ! hah ?! laju x ? haha, hiperbola nyah ! *lau na tau, e2 lah kelajuan cahaya. kowt x pasti. ngeee. lau rakam kilat then plhan se pelan nyah video tuh, kilat uh stil nmpk laju, cm besa. hahahah ! masok ap nieyh ? ar x pa pengatahuan buat kau yg menempah maut dgn ak ! kau mmg na cabar ak kn ? huh ! pandang jew mka kau, haih rasa cm suma na melayang kau tau x ?! ciyes arh, ak mmg benci pn kat kau ! dasar laut kau kn ? ntah lah, bkn ap. yg kau tules pa suma ato ap yg kau ckp, cm kau pnya prangai lah, kau kutok dri seniri eh ? mmg patot pn kau ktok diri seniri, tuh pn x sedar ? sekali kau tunding jari kat org, 3 p balek dkt unk, unk tau x ? mmg FAKE lah kau ! fake fake fake fake fake ! paham x ? smpai sini dulu lah, nnt ak smbong balek. yea. mmg ak tga kutok kau pn ! trasa kah ? mmg ak tuju kat kau pn post nieyh !

Tuesday, September 27, 2011

hm.

hah ! mmg, mmg saya sorng jah na jaga ati kamoo ? tahu lah cbok skalipn, tahu lah penat pn. hmm. seday lah hati saya awak tahu x ? saya tahu lah, kamo mesti x da mud pny ngn sya kn ? dgn cbok lagi en ? hmm, trpulang lah, bia kn hati ini menangis seketika. asslamualaikum

haifatah <3

Monday, September 26, 2011

sewel + mereng + sawan + mental + saketotak + saketjiwa + jiwakacau =

GILA ! haha, ar, maaf kn saya tajuk nyah, panjang sngt ! heh, besa lah. x bapa na elok ckit, wayar lari. soo tanjung rambutan pn x terima ak. seday kn, mental sngt. tuh kena tolak uh. haish, owg mental pn bley dok berblogger kah ? haha, huish berfb sama tau, canggih la nieyh.. tett ! sya jdi cm niey ntah lah, sal die kot sapa ? die lah ♥ smurfs die ! rindu sngat kowt, wuuuuuuu ! tett, t kwn ak ckp, *konon padahal sal laen. hahah tett, mmg da sal laen pn, heh, yg amat menusuk kalbu sya. ngee sal syg jgak lah. ar t syg blaek, vey cita kat syg keyh. na ckp niey kena jumpa, hehe. sbb tuh lah vey jadi cm niey. x pew syg. jgn wisau. t vey okey lah. heh ! alah, tr romantik lah plak. haha, x da lah. besa jah ! ciyes, x wapa na stabil ckit wapa ari nieyh. tension sngt kowt ?! tp tension ap nyah ?! da lah na exam lak nieyh ! punggah ! noooh, dok punggah2, buku x bca2 agy haha, cm fatah kata smlm, x smpai seru agy. heh, na try besok la kot ak start ca bku. sya bdak baek kn ?! haha *prasan sat. oke pa. huhu, saja lah na tules menda nieyh, na melepas kn keboringgan ak nieyh. weh ! ak da x to na tules apew lah,. wah, tga cari gambo yg menunjuk kegilaan ak lah. x jumpa, x da. suma gamba cover jew, haha. tett. lantak pih kat ak. kalot jah ampa. haha, suka hati lah. ak pny gambo, x kco gambo ampa pn.. heh. maaf kasar skit.. hee.

dah lah, x to na tules ap da. haish2. tuh ja kowt tok kali nieyh. t jumpa len.. papai ! asslamualaikum !

haifatah <3

Friday, September 16, 2011

sweet 18 !

hok3 ! saya kah ? tidakkkk. adoi yai nieyh haa owg bawah nieyh.


syg saya. haha ! muhammad al-fatah shahari. 15.9.93





yea, selamat hari tua sayang. hok3. yea lah da mmg tua en ? da ad uban. ngeee, lau na adiah balek ar kedah lu yea orang KL ? hak3. beday syg pn x ley smbot skali en. ceday, sob2 *gegeh + gedik. haha
*smoga panjang umur
*murah rezeki
*gudluck
*iloveyou
heh =)
assalamualaikum !

haifatah <3

Saturday, September 10, 2011

talk to my hand !

haha, x da kena mngena pn. hmm dowh ats nieyh ak da kat kl nieyh, sebab ak g kl lah ak terlepas dua umah terbuka !! smpai hati nyew, kawan2 ak nieyh. seday jeles geram suma campur tau x ! jahat lah ! hm, ak pn semggu niey keja ber jalan jew, kedah -> terengganu -> johor -> kl -> kedah balek. ngeee.. semggu kowt, rindu arh jgak kat sp nieyh. x pew lah, ak braya jew manyak. da tggl kn plajaran, rasa rugi kn, ak wasa da manyak sub masok chapter bru. wuuuu, na kena kejar balek. gila lah. sabo jew lah, keng kawan ajar ak okeyh ! tengs syg ampa. ngeee. tuh ja kowt, mmg pnat arh. sok skolah, cm mlas gila na p, ak wasa da lama sngt x g kolah. gila tol. huhu haha. wasa cm mls jew. ngee peeeenaaaattt nyaaaaaaa ! papai na tido x lrt. heh, my syg da terlalu cbok skrg, na exam lagi die, x pew lah. vey sokong syg dari blakang yea ! vey sentiasa tggu syg. muahx2 ! tc yea syg jgn nakal2, cubit krang haaa. keyh alll selamat hari raya ! sebulan kn raya. hehe, keyh. asssalamualaikum !

haifatah <3

Sunday, August 28, 2011

di hiris !

ap yg d hiris? omg ! x der lah, bawang tuh, pedih mata, nanges2 ! haha, wat rendang ! x da lah, buat pn x agy, besok bwu wat, haiya,, hm. bkn apew, ak wasa hati ak kena hiris ! waaa ! na plaster ! huhu, dari hati yg amat kecil ini, merasa kn diri ini da mcm tiada guna nya, ap yg perlu dri ini buat, da x berapa na percaya da pada diri ini, diri ini menanges tiada henti, sgguh trasa diri ini dipulau kn,, maaf kn diri ini, diri ini x mampu bertahan, diri ini lemah, sngt lemah ! diri ini kalah dgn prasaan, prasaan da mnguasai diri ini. diri ini x tahu untok lakukn apew2, diri ini da tida semangat untok bangun seniri, sgguh berat diri ini untok berdiri. diri ini mengaku perlukan diri yg laen ntok jadi kn kekuatan, diri ini harap diri yg laen tidak terlalu jauh dari diri ini, diri ini perlukan diri yg laen, diri ini perlu meluah kn rasa hati dlm diri ini. diri ini amat perlukan diri yg laen ! tlg lah diri ini berikan kekuatan. skali lagi diri ini, ingin meminta maaf. setulus ikhlas dari hati yg dhiris dan da d plaster kn ini.. maaf..

assalamualaikum,

haifatah <3

raya ! yay !

SELAMAT HARI RAYA suma skali ! ngee, di luar sana kawan2 makcik2 pakcik2 mak2 bapak2 sahabat2 sedara2 cezen2 ! cek minta maaf dari ujung kaki smpai ujung rambut nahh ! *terbalek, lantak lah. hehe ! maaf kn cek !arap sngt, taun nieyh raya kat pendang jew, raya ketiga kuw da umah, meyh lah ! na meyh tuh, clling2 tau ! keyh, da masa g na kuwaq kowt konvoi ramai2 g raya. hahah,,, selamat hari raya ! MAAF ZAHIR DAN BATIN !

*sahabat ak ! besh ari tuh peluk ramai2 ! na lagi, ceday jew, ak minx maaf keyh geng ! sayang hampa ketat2 ! jgn men mecun ! tgn x da haa x tau ! heh, keyh selamat hari raya, maaf zahir dan batin ! muahx !

*for family ! raya t lah eh kita mengayat2,, hek3,, Selamat Hari Raya ! sayang2 !

*tuk Honey kuw ! selamat hari raya, yea syg. ngeee, vey na minx maaf banyak2 kat syg,, yea, tah da bwu jew smlm gado2, hehe,, maaf yea syg,, dari ujung rambut smpai ujung kaki cek. keyh syg ! tc <3 love u ! ketat2 ! muahx2, gudluck. tok umi n family bie jgak tau, Selamat Hari Raya !

haifatah <3

Saturday, August 20, 2011

huhu

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! arrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh !!!! huh !

huhu, oke da kurang ckit, <3 ya Allah ! cuma Die yg tahu ap ak rasa skrng nieyh, knpa ak mesti na cm nieyh, da melampau sngt lau prasaan cm nieyh, haifa suda lah, menda tuh akan terus trjadi kalau d tego pn, huhu, kuat kn lah smangat ak ntok tros hadapi menda cm nieyh, yea hati kau tuh jaga ckit, mcm2 lagi lah,, huhu,, x pew lah, rasa x perlu agy na ckp papew, assalamualaikum.

haifatah <3

Tuesday, August 16, 2011

jam !

huh ! ak perlu kn jam, da gelong da jam ak tuh, *sbnar nya jam mak, oke2. skrng da rosak, hadui,, sooo wasa laen ja tgn ak nieyh x da jam,, maaaaakkkkkkkk, akak na jam ! plisss,,, jam tok raya nieyh pn x pa,, haha boley la nah, *ckp kat sini x guna jgak, mak ak bkn na baca pn, haish otak lari mana eh ? hahah, kata kat diri seniri,, x pa tanda sedaq, haish ! da melalut ! oke2 back to the topic, amuih, gegeh, x betoi pn ayat,, hahah choi,, arr,, x pew lah,, sebanar nyah lau bley ak na jam,,,,, mcm nieyh !

cooomeyyy nyah !!! nanak hat nieyh !!! waaaa,,, tingin nyah !! gila arrhh, da na gila dah nieyh,, tgk menda nieyh nieyh,, haha, saba ja,, insyaAllah dpt,, heh lau x ley hat niey,, yg hat nieyh pon x pa,, hat bwh nieyh

comey kn ? thu lah x sesuai ngn ak, x sesuai kew ? x pew lah,, ak na gak,, kesah pew,, ak minat,, hahah,, choi,, tuh jah kowt, x pa abg ak balek t na pau die,, hahah,, best arh dpt,, hok2,, ngeee, assalamualaikum !

haifatah <3

Monday, August 15, 2011

sday gumbira sday !

haha,, na tau hat mana lu ? gegeh ! eppy lu ka seday ? mesti arrh yg seday en ?

waaaaaa !! ceday nyah !!! pgi tadi ad program kerohanian, sal bulan ramadan lah,, pergh ustaz tuh kasi ceramah,, nanges, dari jew ! ceday kowt,, insaf kowt,, heh ! choi ! ad lawak gak ustaz uh,, kowang tahu lagi cinta muka buku ? najwa latif ? hahah ustaz hapai,, pas tuh nyanyi kat dpn,, hahaha lawok ustaz ! arr dok p nyanyi lagu baby ! hahah, siyes lawak ! ustaz ckp justin bibiaq ! best arh ustaz nieyh ! heh ! tapi hat last uh,, mmg arh,, suma nanges kowt, spa x nanges uh hati keras ! kayu pnya owg ! dok tgk laki2 pn dok nanges,, hak3,, ak nanges smpai penin, hahah pergh, mlu jap,, heh,, ad jugak yg dok wat gila pas tuh, pompan lak tuh,, mmg hati kayu gila arh,, die pnya ayat *haha weh x yah dok wat insaf lah, lau jhat tuh jahat,,* mangkuk kn,, haish lah, cm na cekik2 jew die uh,, nseb bek ak beak ari nieyh,, haha,,

weeeeee !! gumbira plak,, hak3,, oke2 x ley gumbira cangat !, teeeetttttt BIO ak C hahaha,, lawak cikit kn ? x lah, ak x penah na dpt bio cm nieyh,, haha,, lawaok ckit jew,,, nurse !! sya dpt C, bangga sat ngn sya oke ! haha, rilek,, okey la tuh en,, permulaan yg baek nma nyew,, heh,,x pa lah,,, brsyukur arh dpt result bio cm tuh, insyaAllah t dpt yg lbey baek,, amin,, tok kwn2 ak jgak, amin ! heh

ceday yg kedua plak ! gilaaaa ! ceday !! haha,, add math ak gagal ! OMD ! gila2 arh ! ak arap add math x gagal, ternyata ! ini lah kenyataan nyew ! perghhh ! da ar jth gila pny banyak ! mmg malu arh na g tau ! diam2 dah arh,,, gilaaa !!! haish2 sudah2 sudah ! penin ak pikir, cm x mo tgk da arh,, haha oke lupa kn kejap,,, haha, huhu x pa pngajaran wat ak,, hahah,, hampir suma klas ak gagal nyew,, saba ja lah,, hok3

janji wat yg terbaeeeekkkk yg akan dtg !insyaAllah, keyh tuh ja kowt,, assalamualaikum !

*da tgk xcident, hok3, x ngeri ngat pn, cian arh kat pkcik tuh, bedarah kaki die,, cian, nurse ! pegi tlg pih ! hahah,, sya yg x bertauliah pnya, saya tgk ja. hahah cian, jahat nyah saya ! teeeettttt ! papai !

haifatah <3

Sunday, August 14, 2011

14 ogos

yea ! samaan dgn 14 ramadan, hua2, lmbt g na raya, oke, tuh bkn isu die, isu die, hari nieyh... na tahu ap jadi hari ini ? haha sya cerita pda anda suma yah ? ceh, ramai sunggoh yg baca nieyh, pasan x pa kowt, noh,, oke2, berbalek kpd cerita hari niey, ari ahad ! ya, sapa yg x tahu, jiha meh lmbt tadi, hok3, naseb nek vrom2, hahaha lau x kena tahan da pa g lmbt,, heh, tahu lah ari ahd da prhmpunan rasmi, xp x da pn, nseb ak, ak jadi x lrt cm ner tah, pusing2 jew pala nieyh,, dah la awal2 pagi nieyh bio ! bayangkn, haaaaa choi ! haha,, sebenar nya mmg na cita sal klas bio nieyh,, huk2, klas bio tadi g lab, pergh mmg besh arh, besh sebab ley cover na tido,, haha,, mmg, 2 masa tadi, ak tido ja, pastuh kwn gerak blek klas, haha, ringan gila pala ak pas uh, ak pn x to blaja pew, mmg trbaek arh,, haha,, rasa rugi arh jgak, tpi keadaan kpla ak memaksa ak tido, choi! haha, nurse ! sya perlu kn anda tok ngajar sya bio nieyh, maaf sya trlpas pmbelajaran tuh, dgn sejuk, gelap, mmg besh arh,,, rasa berslh plak, x pew lah, t saya study blek, pastuh klas bm plak, engat na tido jgak, sbb berat g pala, tpi x jadi, baek kn ? haha !dok peksa ketas, hmm, bm ak C haha lawok ckit ja, lmah tol tatabahasa ak rupa nyew, x pew lah, da g exam, pastuh physic, haha sir wat cm kami x amek peksa uh, msok klas smbong ja plajaran, hok2,, x pew lah, klas sir ttp besh, lawok, pastuh msa math, haha dpt blek ketas math,boley lah markah ak, ckop mkn,, dok diam arh ! pastuh sivik dpt balek,, haha mmg x sivik tol,, haha !
dah x na g tau bapa, pastuh blek kolah tadi, blek awal, soo ronda2 ngn jiha, die ajar ak nek moto,lawok ckit pa, ak tau lah wak moto, kwn takowt nek ngn ak, haha.. mmg trbaek arh,, tuh ja, pas tuh g tesco agak pnat arh,, haha, x pa arh tuh ja kowt ! 2 post untok ari nieyh,, tima kaseh,, assalamualaikum !

haifatah <3

love you !

comey ckit pa, haha *cm gurlz, wek ! =P maaf syg, heh..

teeeeeeetttttt !!maaf kn sya ! sya da syg sngt kat bdak atas nieyh, huhu, ntah lah.. jauh2 nieyh rindu gila badak arh ! tlg sya ! kembali kn die kpd saya ! hahah gedik ! biaq pih, hmm sabaq weh ! lambat gih, jgn dok gatai sngt ! oke, cek tggu ! sya ttp tggu syg sya nieyh lama mana skalipun ! x pa ! gegeh kn, x post nieyh tok bdk ats nieyh.. kpd awak ! baek2 yea, jga diri, makan ! tido sama, x tido ja, na kena cubit nieyh,, heh, engat kat owg sini sama tau ! lau x ! jgn tny arh, awk mesti tahu kn,, heh, tuh ja kowt,, love u hney ! sngt2, heh ! bju raya tahun nieyh bia sama keyh, pink gitu,, hahaha ! *x paksa pn, wek =P papai ! assalamualaikum !

haifatah <3

Wednesday, August 10, 2011

semangat da lari !

hah ! gara2 jwb peksa tadi lah ! x da mud da aih,, add math arh ! gila badak arh,bkn main susah soklan ! choi arh, manyak gila arh tggl, da lah mnyak tggl x sempat, yg hat laen yg buat uh, blum tentu btol, tlg sya, huawaaaaaaa, na nanges jew nieyh, bie ! need u ! kecewa sngt da niey, =( satu gih, batok x lega2, da lah makan pn suma x sdp ja rasa, lemah btol lah, Ya Allah, tlg lah hamba mu ini pulih, dn beri kn semangat . sok da peksa g, huhu, Amin, insyaAllah, kowang kat sana gudluck meyh sok ari terakhir exam, muahaha, oke2, ttp x da smangat agy, =( . nurse tlg sya yea =P heh, (galak 2 saat), keyh, slamat berpuasa, assalamualaikum !

haifatah <3

Sunday, August 7, 2011

nothing .

x da ? arr mmg x da papew pn ari nieyh, huhu, waaa, da smggu puasa da, ari nieyh, 7 ogos samaan dgn 7 ramadhan, da 7 ari posa, hmm, spnjg niey x da g na ponteng puasa, heh, cek bdak baek, ngehh,, baek kn, tima kaseh, gedik sat, haish ! sori la nah ari niey bwu na update blog tok bulan nieyh,, ceh ckp cm ramai bca, tui,, haha, x da owg baca kowt, mepek ja,, huh boring arh, da lah pnas,, waaaaa saba jewh,,nieyh lah dugaan lam bulan posa, tga posa x bek kata lapaq tau, haha ! kwn ak bwu tgo tadik, soo kata kenyang heh,, diam2 suda,, lam bln posa x bek en benci owg ? mmg btoi, tpi ak da benci owg nieyh, tgk da x baek da,, huhu na wat cm ner eh,, maaf lah kwn, ak benci unk kowt, tuh la knyataan,, heh, maaf kn ak benci unk,, rasa meluat jew, keyh tuh ja, maaf, ak x to na cita kat sapa tules ja,, maaf weh,, ak x aib kn unk kn ? ak x sebot nma unk kn ? maaf skali gih, huhu salah ak, dosa ak sbb benci unk, sory, tpi klau unk x wat cm tuh ak x kn benci, arap maklum,, haha ! ak punya blog, suka hati ak meyh ! sudah lah x baek blan2 posa nieyh, tau pn ! oke2 ! ar tuh jah ! kpd kamoo segak nyah ! papai assalamualaikum !

haifatah <3

Wednesday, July 27, 2011

tipu,

anda,maaf sya na gna kn "anda" lagi, hmm, saya x suka dgn penipuan anda, sya paham anda cm ner, tpi anda x perlu tipu saya, yea anda ? hm, anda g tau jew pew yg perlu anda buat, x yah lah na tipu sya anda,,, anda g tau sja, x pew pn, hm x yah da lah anda tipu, anda saket kn aty sya lagi, x pew anda, sya trima jew anda, x pew lah anda, skarang nieyh da suma brubah, anda jgn wat cm niey lagi, bley kn, jgn tipu sya lagi, maaf yea, kpd anda2 suma jgn trasa sesuka hati dgn post sya kali nieyh, cuma sya jew yg tahu 'anda' itu sapa, asslamualaikum !

haifatah <3

Tuesday, July 26, 2011

ANDA !

*kpd anda tuh, kami pikir saya terasa kew ? hm, maaf yea, sikit pn x, trdetik skit pn x, haha lawok,, x pew x kesah pn, sikit pn x kesah ! tpi kn, sya rasa sya mls da na ckp dgn anda, ya, x da menda pn na ckp ngn anda, tika kaseh manyak2 la eh, hm, buu yoouu ! (tushe pnya ayat) x kesah lah ! saya pnya blog, agak mls rasa nyew,, haha,

*kpd anda plak, hmm ntah, sya rasa kurang na prcaya anda, anda buat saya seday tahu x anda ? anda bley x jgn wat sya cm nieyh, hm, tpi lau anda maseh na wat jgak, x pew saya terima, sya x kn pena mara anda pn, sya tahu anda adlah baek, tpi, tlg lah buat saya pecaya sngt kat anda, jgn smpai saya ilang kprcayaan anda, anda engat ya, skali nieyh sja, lau anda buat sya trgugat dn tanpa anda memberikan alasan yg kukuh, hmmmmm sya x na smbong lagi perbicaraan sya ini, maaf kn sya,,

*kdp anda anda tuh cukup lah eh, x da guna nyew, lau trusan cm neyh, en2 ? memutuskn perhubungan lah lau cm nieyh, aiyo, pikir lah blek, menda2 cmuh x yah lah t jdi besaq plak, saya tahu anda x sedia agy, tpi yg anda tuhdok arap kn anda tahu, okeh anda anda bebaik tau,,

*kpda anda anda anda, kesian lah kat anda sorang nieyh, anda nieyh perlukan anda anda anda, anda na tgur anda anda anda, tpi anda nieyh pikir, anda nieyh x besalah, so anda anda anda, pikir la same eh, anda nieyh na sngt ngn anda anda anda, lau anda anda anda bca, x pew  kowt, sya bkn pihak pada sesapa oke, sya pn syg kn persahabatan anda anda anda anda, yea, hope everthing is fine, okeh,,

- maaf yea anda sekalian, saya tules cm nieyh, maaf sngt lau anda x phm, x pew asal kn sya yg pham oke anda suma, jgn mara sya, lau anda paham, anda mmg trhebat lah,, haha,,
-keyh tuh jew,, papai assalamualaikum !

haifatah <3

Tuesday, July 19, 2011

choi !

haha, prkataan tuh jew, yg ak dok guna, x da pa tok ari nieyhcuma, bf kuw jew yg dtg umah, then, bley plak, ayh ak ajak g psar mlm skli, aiyo2, then kat sana, paham2 arh, ramai owg, dah tuh, x jumpa kwn2 ? mesti arh, waah,, gilass meh,, cover jew,,, ceh, x sangka,, hmm, tuh jew kowt, haha bkn tuh yg ak na tules sbenar nyew,, huhu, da berpusing suda kpala ak, bkn hapew, heh,, mcm malas plak na ckp, (gegeh) haha biaq ! kalot pa,, hm, bkn pew, haha, ak wasa ak x cantek ! haha, baru na wasa ? haha biaq,, heh, tgk tadi, ramai nyew, yg comey2, weeeeeee, haha lepa yg cmey, hmm, choi, ngn muka ak pn da gelap nieyh, burok arh,, haha,, x pew ak ttp brsyukur cm ner,x kesah pn cantek kew x yea kn ? haha, ceh na kata diri seniri baek,, haha pui, mintak tolong lah manyak2,, haha gilas skit, hmm, dah lah x na ckp sal uh,, sal laen plak,, arr, kat mail skunk mayank pencuri,, dasar laut ! agak2 ar na curipn,, bkn bley wak p jual pn,,, mmg arh, mggu dpn bawu ak na beli balek suma brg ! choi arh ! tga x da duet, da ar x ley idop tnpa calculator ak nieyh ! haish,, haha ! ceh, ak x bangga pn, ya lah,, da na wat keja math cm ner x da calculate, hah ? merana kowt, cmpur ak, da 5 owg lam klass ak x da calculate, buu lah sapa yg curi tuh, agak2 ar ! mmg na g bunuh arr cukop2,,, huish saba2, huhu, naseb arh x tau sapa, lau tau,, nahas arhh,, haha ! gila,, ak dok p mara sowg2, x pew lah, tmpt meluah kn perasaan,, suka hati ak lah ! kalot aja,, buuu ! haha, haish,, da kol wapa nieyh,, aner lah dagon ak nieyh,, haiyo,, menghilang aja, DAAAAAAAGOOOOON ! <3 tuh ja kowt,, assalamualaikum !

haifatah <3

Sunday, July 17, 2011

kami juara !


wuuuuuuuun!! da best meyh ! syiok abes arh,,, nieyh lah kami, ahli2 kawad BSM, duh, syiok arh time lepa tepuk tgn uh,, hek2, tpi ak engat wisau gila, masa na turun tgn pas hormat uh, x sama kowt, gila arh,, takowt bangat ! gila badak arh, gigit jari jew,, haha, pastu mmg gementar gila tggu keputusan, haha lepa umum x suspen tol,, choi,, hak3,, x pa lah, da menang ! usaha kami da buat yag ter baaaaaeeeekkk !! weeee,, tengs geng, kita da buat sehabes baek,, caya lah ! gudluck tok taon dpn plak,, heh ! insyaAllah,, duh da bersyuk sngt nieyh,, Alhamdulillah ! heh,,
nieyh lah ganjaran kami, tahu x sewapa mana pn, tpi kegembiraan kami sngt besar !

usaha kami !

ahli2 BSM, muka2 bangga haha,, rilek ! best broo ! haha, taniah geng ! assalamualaikum !

haifatah <3

Friday, July 15, 2011

ngee !

ar haish, da lame x update blog nieyh, bkn malas, x da idea na tules pew,, da lapok,, hak3,, hmm yeah x da pa na tules ngat pn, hm penat arh, ya lah mggu nieyh mggu sukan,, soo seminggu nieyh x blaja, bkn x blaja, blaja gak, 1 mggu nieyh, juz 3 subject jew kuw blaja haha besh ! haha choi, x pn.. ari ahd n isnin ari tuh, sukan tara, slasa rabu raptai perbarisan pa menda uh, then kamis semlm da sukan, gila badak arh, jaga owg, bsm, ramai tol yg pelanggan, mmg kalot arh,, haha tpi best ! haha,, ceh, dok uwot owg ja, driseniri  yg saket, haha, kaki ak da 3 ari saket x bek g, urot dok trsimpul agy, haha besok kuw da acara g, haha ak larat msok 4x1oo jew,, x larat na lari manyak2, pnt sngt aih, doa kn ak lah ngn geng lari kuw jgak, na rasa medal gak, haha x msok papew ngat taun nieyh, pnt, tet ! satu g doa kn kami berjaya sama ! kami ? geng kawad BSM ! smoga mnang lam perbarisan beruniform, insyaAllah,, kiri kiri, kiri kanan kiri, haha da brlatuh trok sngt, hope, berjaya lah, bawu wasa puas dgn usaha yg da buat, ya Allah, harap2 berjaya, x saba plak besok, insyaAllah menang, da siap arh suma, terbaek ! hm ap lagi eh, arr besok owg yg tersyg balek, besh ! syiok ! tpi ak wasa bkn ley jmpa g besok, ar ahad ak cuti ! haha bley la kowt na kuwaq,, tpi cian arh kat die, bwu balek pnt, t arh len kali arh, sian kat die,, hm heh, jnj ahd ak dpt rehat jgak ! muahah,, ari niey ponw penat x abeh g, keja na tido jew, mmg x lrt arh,, heh da lah, mata ak pn da layu sngt nieyh, na bkk agy pn x ley,, keyh lorh papai ! doa kn kami yeah ! insyaAllah berjaya, amin ! heh, kena arh ckp jgak, heh, keyh assalamualaikum ! muahx syg manyak2 !

haifatah <3

Saturday, July 2, 2011

gigit jari !

urgh,, berpeluh gila tadi, cm nmpk hantu uh,, seyes arr na nanges kowt,, arr tadi da larian 1 malaysia,, arr bkn hat tuh hat len,, arr ptg tadi arhh pas mcg jew troih tido, penat trok ka ? x ngat pn,, waaaa !!! takowt !! tido tadi ak pikir ak da btol2 tejaga, da mcg msok, tgk lama da cbb silent encet,, ad 3 mcg,
mcg peetama * vey, bie 15 minit g na smpai SHL(ak pikir shah alam la kowt).. wasa takowt jew,
mcg kedua * vey tlg bley ? bie dga da owg pggl,, fuh ? tah la ?
mcg ketiga* vey, bie nmpk umi ayh,
ya Allah pew yg na jadi nieyh takowt gila, menggigil bes bdan tau x ! then ak tros kol die,, kosong,,, tiada jwapan,, dn ak pikir menda uh btol sngt, cm real gila,, tpi syukur lah ak mimpi,, tu jew ak engat,, hmmm paaa makna nyew tuh ?!! takowt ! hmmm,, sayang,, ='( lawak kn ak tules ? waaaa bkn lawak laaaa !! takowt,,

haifatah <3

Sunday, June 26, 2011

?_?

hoooo ape nieyh ?? hm, sje jew,, nge,, x der lah,, trtny jew,, blogger nieyh tok apew eh ? luah kn prasaan kew ? hm eh ? lau melibat kn seseowg tuh,, dn die tahu ckp burok sal die,, x kew kecik ati ? hm ? kn ? kate na luah kn prasaan ? hmm,, ntah,, konon "x yah lah g tau sapa x yah lah buh name die" hm eh ? cm tuh kew ? lau dak uh trasa cm ner ? biakn jew eh ? cbb blog nieyh kita pny ? tuh tok owg yg mmg benci, tpi lau kita sayang uh, na tules jgak kew ? hm ? x kowt, ya lah na jga ati konon nyew,,, heh,, hmm ntah lah,, tuh jew ak trtny,, ak na tules sal owg gak,, na luah kn prasaan jgak,, tules ja lam buku kn senag hak3,, hmmmmm ntah ! bia lah,,

na cita sikit,, tdi der perpisahan berlaku dpn ak,, waaahh,, hak3,, sangt seday,, paham sngt prasaan pasangan uh,, oke lah,, yea lah kwn,, kita kn budak2 kolah agy,, die owg da besa,, na smbng blaja,,, bia la kn,, hmm,, kwn bek ak pny bf, g smbng blaja,, hak3,, hmm,, besa lah, lau jmpa mesti arhh janji mcm2 en,, haha,, trkaco jp lepa tadi,, wek,, jht tol,, hmm,, bf die uh kata, setia yg satu walo pn beribu gurl dsana,, haha,, hmm eh ? yea kew ? ntah,, cple sama tmpt blaja,, nyemak jew,, sikit2 na kepit ? hak3,, eh cm tuh kew ? tp, lau jauh2 bawu arh windu lah lagi syg,, btoi en ? ak ? kat ak pn trjadi jgak,, hmm,, ak na cita,, tpi ntah,, x ley na luah kn,, hahah,, bek x yah g tau,, x der lah,, bia lah lam ati ak nieyh,, da sesuatu yg ak arap kn,, ap dia ??? tettttt !  x to,, hahah *gedik ! bia lah ! kalot ! sngt x bes ! sal pa ? ntah,, urgh,, jga lah ati owg yea ! bkn dgn trpaksa ! dgan kerelaan hati yg iklas dn setulus tulus nyew,, hahha amuih,, choi,, hmm tuh ja kowt,,, seday lagi walo pn da na dkat sebulan,, hmm hah ! lau da yg x kesah, jgndok bekesah ! hmm,, assalamualaikum !

haifatah <3

Tuesday, June 14, 2011

hatimu milikku


Pernahkah engkau hargai
Cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengerti
Akan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu
Memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu
Membuatku terpaku
[*]
Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu
[**]
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa batas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikku jua
Ku sayang padamu
Kan kuabadikan dikau
Suatu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya
Kan kucoretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Dapat jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
Ulang [*][**]
Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku
Ulang [*][**]
Aku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Dalam hidupku ini

Wednesday, June 8, 2011

T_T

rindu nyew,,, arrrgghhhhh rindu gila !!!! bawu 2 ari,, lama lagi,,, urghhh seksa nyew prasaan nieyh,, hmm cm ner na lwn nieyh,, bley naik gila cm nieyh,, huhu,, *x baik lah, dia kn g blaja,, hm oke,, urgghhhh,, na nanges ! hmm seday,, 

haifatah <3 forever,

Monday, June 6, 2011

hmm,

cepat cepat nyew,,, tiba2 gila,, suma mncul tiba2,, toing ! haish blay gila kowt,, mcm2,,ak dpt rsa pe dia rsa,, hmm lau tgk mka die tenang jew,, wek control uh,, hmm ntah,, lam ati die,, da pn g tau ak,, hmm,, x pcaya gila,, ak pn rasa menda nieyh,, urghh cm mimpi jew,, ak cubit da tampaq da mka ak,, btoi lah x mimpi,, bes cm ner ak ley p dok tules nieyh,, haha,, lawokk,, haish2,, saba jew,, trima jew pew yg jdi nieyh,, hmm,, ak da tok jdi kekuatan mu,, cehh,, (karat pn ayat) hak3,, hmm hmm hmm dan hmmm lagi,,, da x ley na kata pa,,

naahhh x pena se seday cm nieyh haish2 ! urgh,, sabo jew lahh kejap jew an,, x yah la emo sngt,, biasa la tuh,, hmm seday jgak,, na nanges nieyh thn jew,, hok2,,

* gud luck eh,, blaja leklok,, blaja bkn blaja na g ngorat tau ?! ggt t haa,, wek ! hek,,

* pecaya kn sye yea cm ner sye caye kn awk keyh,, jnji sye tok awk,,

* saya sayang awak,, sngt, love u, mish u,, hmm =(

haifatah <3

Thursday, June 2, 2011

teinggin !!

haaa tudia,,,, nieyh yg ak na sngt,,, gila toi,,, mimpi pa x tau,, mangket2 tido na pizza ! haha ! duh,,, mngidam da nieyh,,, aish2,, bila plaak bley p mkn nieyh,,, tga x da duet nieyh.. hancussss ! sapa2 blanja buley ? hahah,, arr na tggu lpas NIE antaq lambat g uh,, hadui,,, teringgin nieyh,,,

naah terliur x ? haha hat nieyh arh yg ak na sngt,,, penuh cheese,,, sedap nyew,, bla nieyh huhu,, lau da sesapa na g mkn benda nieyh jgn lupa ajak ak oke !! tpi blanja ak lah,, haha

*eh2,, bawu tngat da sowng tuh ckp na blanja ak,, hampir2 trlupa,,, haaa sapa yg berkenaan tuh,, jgn wat2 lupa plak,, weekkk !! tggu die ader duet jew,, na blanja,,, hahah,,, syg kamoo lah BIE ! hak3,, akai nyew,, ( jaat nyew vey an,, haha ) maaf syg bukan kikis owg,, sya lapa,, kebuloq na npizza.. hahah harap maklum,,

* syg t hat NIE nyew,, tpi kn bie pn wat,, haha,, x pa lah t kira len,, wek,,

*kpda sesapa yg na blanja uh ka na mkn,,, jgn lupa ajak ak oke,, wek,,
haifatah <3

Tuesday, May 31, 2011

panda !

kung fu panda 2 !

smlm g cs na tgk karak,, tpi tuh lah,, trlmbt plak,,, pastuh carik cita nieyh,,, hmm then abg ak ajak g vm plak,, tuh x da pasai,, haha,,, ngeh2,,, besssshhhhh kowt,,, rugi arrhh x tgkk,,, haha,,, lawok,,, tgk die pnya 3D besh,, haha,,, tuh ja na g tau,, tgk jgn x tgk... rugii,,, besh2,,,

*abg ak bawu frst msok 3D nieyh.. mulot hinggaq,,, malu aih,,, haha lawaok pn ad,,

tuh ja,,, haha sja gegeh,,, t na g tgk nur kasih lau sempat,, weeekkkk !!!!

haifatah <3

Wednesday, May 25, 2011

syg,,

sayang na g tau,, kita da 3 tahun 2 blan,,, maaf kn vey syg,,, vey syg bie sngt,, sygg sngt2,,, take care yea syg,,, love you,, muahxx !
haifatah <3

Monday, May 16, 2011

drama !

waaa,,, kuw rasa cm na nages tau x ?!! hahah bkn na over pn,,, hmmm lawak lah kn,,, x lah cma pa yg kami rsa kami owg baru,,, dowh,, beza 2 markah dari tmpt ke 3,,, makk,,, cm na nanges kowt,,, saba jew lah,,, hmm,, bkn pew,,, yg trharu nyew,,, juri kat bwh2 tuh pn kata prsembahan kami bgos,, teacher pn kata trbaek,,, dowh bkn rezeki kowt,,, tpi sayang kowt,,, 2 markah,,, baru na buktikn owg bawu pn ley dpt 6ber,,, ceday lah,,, hak3... x pew,,, taun dpn akn jdi yg trbaek,,, yeah2 !! go mail go ! hahha,,, semangat na berlawan lagii,, hek3,,, besh2,, hahah,,, oke,, saya da suka english ! hahha,,, well,,, hahah puii,,, tpi english still tunggang langgang,,, hahah,,, keyh nieyh jew,,, the end !
haifatah <3

Sunday, May 8, 2011

hard

pelik ? hak2,, tajuk tetiba hard,,,hard ? susah ? hmmm sngt susah,, ap yg susah ? adoi,,, hidup lah,,,,lau idop x susah pda peringkat awal cm ner na dpt idop yg lebey brmakna ? kesusahan ? kesakitan ? knapa kna g tau owg ?? ntok ap eh ? ntok simpati kew ? kew ntok die tlg kita,, harap kn bantuan,,, hidup kita kna bangun seniri kew ? x perlu bantuan owg lain ? jgn belagaklah,, kta mmg perlu kn owg tok bantu kita,, hmm,, kita rasa kita jga prasaan owg,, tpi kta seniri x sedar kita jgk penting kn dri seniri,,sedar x ? hmmm,, masalah bkn senang2 jew na amek mudah walaupn sekecil kuman kah sesenang 2 + 2,, haiyo,, lau kita lalai,, 2 + 2 pn jadi 5 tau,,, hmm sma lah cm mslh,, then x slh lau kita bgitau keinginan kita kat owg,,, x da sapa na peduli ? tipu lah,, aderlah,,, kita sebagai manusia,,, bersama2,,, kita suma sama saja,,, x da beza,, cma yg beza,, hati masing2,, suma owg mudah trasa kn walaupn menda tuh kecik ? ckp sapa x trsa kat sini ? x da ati kew ? heh,, hmmm,, x slh lau na ckp baek2,, ya bkn susah pn,,, heh,, ntah lah,, mslh boley kongsi lah,,, jgn lah melulu sngt,,, kita ad ati kn ? kowg na x owg jga ati kita ? kita kna lah jga ati owg,,, bialah lah owg na kata ap,,tuh bkn penghalang kita tok bejaya ato na melangkah ke dpn,,, ramai lagi yg mnyokong kita dri belakang sebenar nya,,, tiada usaha tiada hasil,,, saya tules nieyh pn,, sy tgk kehidopan owg2 d sekeliling,, dn mungkin jga trjadi pda saya,,, ntah lah,, hmm,, satu jew lagi,,, ya lah,,, kawan,,, knapa snggop kawan kata kawan ? knapa na lemah kn semangat die,,, mmg kata seorg kawan,, boleh buat kn kwan tuh menagis,, x kira lah sedih marah,, perli,, yg mulut jht,,, sngt saket kn lau ad kwn cm tuh,, hmm sebnar nya,,, owg cm tuh bkn benar2 kwn,, hmm,,, x pew lah,,, smpai tuh ja kowt,,,,, na rest,,, heh,, pnt,,, ad merentas desa ari nieyh,,, ceh,,, x lari pn,,, hhahaha,,, yalah p ubat kn owg saket,, pn dah termengah2 da,,, diri seniri pn x elok kesihatannyew,,, na ubat kn owg,,, hahha,,, x pa lah,,, menbantu amalan mulia,,, hahha.. keyh,,, papai !

ntok sayang saya,,, saya minx maaf,,, mud saya kurang baek,, sya thu syg saya thu mud sya cm ner,,, x pew lah,, saya minx maaf ya syg,,, syg yg saya sngt cintai,,, i love u,,, take care ya sayang,,,

haifatah <3

Saturday, May 7, 2011

untuk mu syg,,


SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

Friday, May 6, 2011

3 tahun 1 bulan 11 hari,,

waaa,,, masa yg sungguuh pnjang,,, cpt nya mas berlalau,,, rasa cm bru mggu lepas ja bermula,dn skunk da 3 thun lebey,,, sngt  lama,,, mcm2 yg trjadi sepanjang masa nieyh,,, sngt banyak,,, gilass,, dn bru semala,, sya rasa bahagia,,, tima kasih,,, dn saya jgk na minx maaf atas pew yg trjadi mlm tadi,, sya pnt,, maaf kn saya syg,, arap syg x mara,,, da mcm2 brlaku,, saya harap kbhagiaan ini akn kekal selama nya,, apa2 pn syg,, kita bertolak ansur ya syg,,, saya x na,, perkara yg x di ingini,, berlaku,,, arap kekal kn lagi 9 thun yg akn dtg,, masa ini berlalu dgn pantas,,, x da pa yg bley pisahkn kita,, kcuali,, maut,, kematian yg dpt pisahkn kita,,, dn saya x min x itu,, sya minx kekal bersama syg,,, i love you ,,

haifatah <3

Sunday, April 24, 2011

hmm,,,

ntah lah,,, ak jht kew ?? hmmm tima kaseh owg luwaq sana ? ak x suka kau,, dn kau buley x suka ak,, kau cm mnyemak jew,,, saket mata kowt pandang unk,, yaa,,, ak x kn pandang kau da,,, x pew lah,, ader kuw kesah ? x pn,, ikowt lah haluan kau seniri,, x kesah pn,,, x buley lah kau da dpn ak,, ak keja na menambah dosa ak seniri jew,,, hadoi,,, cm na p dari sini jauh2 ja,,, ya insyaAllah ak akn p,, lau kau na p pn x pa,, p cpt2 keyh.. dlu kata na pinda lah,,, asal da dpn mata ak lgi,,, haish suda lah,, ak x lrt na wat bek dpn kau,,, kau wat bek kat ak,, ak wasa cm na amek ksempatan ja,,, huh,, pegi jauh2 dari ak,, x na ? ak akn pegi jauh2 dri kau oke,,, ak x kco pn kau,, cma x na kau mncul dlm idop ak ja,, trnyata muncul dpn mata,,, x palah,,, malas ak na kata pa da,,, jp g tulis manyak2,,, kang kena sepak plak dgn kau,, x pew lah,,, alangkah kau baca nieyh.. syok nya ak !!! x pew kna kutok ngn kau skali pn ak x kesah,, ckp jew,,, pai ! assalamualaikum !

haifatah<3

Friday, April 22, 2011

hmm,,,

hmmm x trsenarai lgi,, huk3,,, x pew saya x kesah,, tima kasehhh,,, asalamualaikum,,, haifatah <3

Tuesday, April 19, 2011

19 aPril 2o11

hahahha.. buwink sebnaq nyew.. skunk nieyh ak tgk chnel NAT GEO,, sapa x to uh wat2 to jew.. hadui... die cita sal comodo ! hahha.. buley plak skunk die tjunk cmodo na ank.. haiyoo (phm2 senirilah) hahah.. teringat kwnak plak.. si comodo uh.. hahaha ! waduh.. tetiba akl windu sumaaaaaaaa kwn2 ak yg tggl kn smkti,, seday2.. pastuh dak class ak dhilip plak na pndah klas.. haiyo.. why dhilip why ? hak3.. kata nya die suka seni.. soo die na tuka g klas seni.. die na amek seni..tpi kna blaja seniri.. x da klass seni plak.. so die wat keputusan pnda ke klas seni...seday kn.. huk3.. heh.. ya lah da mcm keluarga,,, x pew lah.. tetap akur kptusan nyew.. esok da die na pnda... papai dhilip ! gudluck yah ! dn hari nieyh ! hahah.. pegi2 kolah x lrt jew na blaja.. x da mud.. da lah 1st bio.. duh ak engat kn klas bio uh ak akn tido! hak3... trnyata x ! baek x ??hahah besh upa nyew bio nieyh..doh minat nieyh.. paham arr plak msok klas bio ari nieyh.. hok3.. go haifa go ! hahah lawook ! ngee.. then sivik.. haha ad test.. jwb ja lah... pastuh sj,, hek3. cian ckgu,, x da sora... hak3.. soo ckgu soh dak2 yg trangkn.. alah bdak klas ak meh.. haiyo.. wat notes... pastuh math ! wat graph lagi.. x lrt na wat aihh.. tpi sok ad test math ! oh noo ! sal graph nieyh lah.. haiyooo... besh2.. pas tuh bm.. ad test.. tatabahasa.. hahah... tenganga ak... hok3.. x dn x ckop masa.. da yg xdan wat.. gilassss... heh..

sok da erobik plak.. haha... hancuss.. sej x blaja.. ceday tol.. da lah manyak tggl kalss.. sok da pa g eh.. hmm ntah.. hahah.. ad bi agama bm math,,, tuh ja... daaaaannn !!!!!besok abg ak balek ! hahha.. ntah sonok pa pn x to.. gila.. hahaha..lantak lah... haiyoo.. tuh jakowt.. assalamualaikum !

haifatah <3

Monday, April 18, 2011

ari nieyh kenapa eh ?

hmm pelik.. ntah lah... ak pn pelik ari nieyh.. pelik jgak tok idop ak... keja na nanges.. hahah.. cm dak kecik... gelak2 kat kelas wat ak nanges lah.. huh.. fake btoi.. hmm.. sesak nyew dada ak nieyh.. ari nieyh x sehat ckit.. hok3.. penin2,, cbb kolah maybe,, tah lah.. demam ! x larat.. x mo g kolah !! hmmm lam klas tadik rasa laen sngt2.. napew eh.. mmg ad menda yg x kena.. x sama cm dlu.. mana kluarga lam klas nieyh,, sngt x besh,, wat ak tambah na meraung.. janggal pa,,, sudah lah x sedap bdan sngt nieyh... papai.. assalamualaikum !

haifatah <3

Sunday, April 17, 2011

aWak )=

awak lau sya trok skali pn,, awak akn pergi dri saya kew ? awak x ad yg laen kn ? awak tggl kn sya ? sya tny jew awak,, sya x snggop xda awak,, awak,, awak jwb lah yea sya tny,, awak x kn tggl kn sya kn ? sya tahu saya bkn yg trbaik.. tpi awk x kn tggl kn sya kn? sya thu sya x da hak na halang awak,,, saya minx maaf.. wlaupun maaf sya mgkin x dtrima,, maaf kn saya,, saya akan tggu awak,, x kira lama mana skali pn.. sya ttp tggu awak..

haifatah <3

Thursday, April 14, 2011

ehem2 . jgn dslh tafsir .

pelik x ? haha.. arr x der lah.. saya trbaca blog teman saya,, ya lah nama pn blog lau tulih mesti lah owg len akn baca kn.. mcm sya manusia yg baca blog teman.. teman.. arr saya trlebih dahulu.. saya minx maaf dgn kata sya.lps nieyh... mcm pa yg saya bca.. mmg teman kata teman x perli.. tpi bgy saya teman seakan2 perli.. lau teman na ckp tuh.. teman lapik lah ckit.. ato pn.teman kasi lah nasihat kew... x perlulah teman kata sedemikian.. baru2 nieyh.. ya bawu sngat ja... choral speaking.. yg teman kata dlm blog teman.. teman kena lah paham jgak.. ya teman da msok sblom nieyh.. menang2.. tpi berbelas kolah saja yg brtanding.. tpi tahun nieyh.. 26 kolah.. sngt manyak teman... bdk choral kolah kita cuma sempat brlatih hanya 5 hari.. tuh pun teacher kata.ckop berbangga.. usaha dlm 5 ari tuh.. ya bkn senang.. choral latih dlm masa 5 ari saja... bayangkan lah.. then lawan plak dgn kolah yg da belatih 2 bulan.. sngt lah nmpk lah lau na beza kn.. tpi teman jgn lah na merendah kn usaha kami.. maaf.. maybe teman kata x rendah kn usaha kami.. tpi tuh lah hakikat nya.. hanya 5ari usaha kami na perbaiki... sngt singkat teman.. daif sngt kah lau kalah walau pn da bertahun2 ad 6ber.. hmm taun nieyh manyak kolah yg masok bertanding.. tpi lau teman na kata lau hanya sbb manyak kolah masuk.x logik lau x menang.. ya sya rasa maybe x logik jgk kowt.. mngkin ya.. dgn usaha kami 5 ari tuh.. dn tuh yg kami boley dpt.. kami brsyukur.. sapa x kecewa lau kalah.. adat pertandingan lah kata kn.. dn rata rata yg msok choral tuh.suma 1st time msok.. hmm.. ntah lah npew ad ckgu na klas 4sn1 yg msok.. hmm lau.kasi kat owg len atau pn teman yg msok.. mesti lagi baek kn.. dn boley dpt kn 6ber kat kolah.. tpi cuma tuh yg kami dpt.. dn tuh hakikat nya... teman jgn lah kata apew2 lagi.. sudah lah menda da lepas...

dan satu g.. maaf kn saya teman.. x slh kn lau kita na perthankn hak kita.. ader yg menang dgn x adil.. ad pihak yg mara2.. mmg lah sapa yg x mara.. lau yg sptot nya yg batal tetiba menang.. ap prasaan kita ? dn pihak yg berkenaan pn kata.. x kisah lah lau mereka x menang..lau owg laen yg menang mereka x kesah.. kerana yg menang x adil tuh.. mmg suma owg akan kisah.. maaf kn saya teman.. lau trsinggung kn perasaan teman.. saya berbanyak minta maaf... maaf kn sya ya teman.. menda da lpas bia kn lpas dn.. nieyh jgak luahan hati saya.. pa yg  sya rasa... blog sya.mcm teman kata.. huhu.. sya x na perang dingin... sekian dari sya....

haifatah <3

Tuesday, April 12, 2011

huk huk

saket jew..
hmm ntah pew x kna..
napew mdah sngt trasa..
pendam lam hati mmg saket,,
air mata na jtoh..
ak ttp brthn.. thn ati ak nieyh.untok menidakn die..
ader hati yg prlu ak jga..
x semudah yg djangka..
dn bkn semua boley d ambil mudah..

naper kelihatan tenang ?
seolah salah ak..
adakah benar salah ak ?
mungkin ya..
x snggop ak thn....
tpi die ckop tabah tok semua yg dia alami..
die seorg yg kuat..
ya ak mmg ptot jga die...
dn bkn mnmbahkn lgi..
dn x mungkin ak akn sengaja sakitkn die..

ak tahu...
ak sngt mnyangi lelaki itu..



Monday, April 4, 2011

seday ? rindu ? argh ?

yea seday cbb rinduu die sngt ! dan aaaarrrrrrggghh ! haiyooo tlg sya... knapew nieyh.. x der masa kah ak dgn die... huk3.. haiyo t agy trok pda nieyh.. saba lah haifa ! haiyo ! cilek,,,,, huhu.... dimanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa diaaaaaa ?????????!!!!!! haloooo ! huawaaa,,, sob3,,
haifatah  <3

Sunday, April 3, 2011

waaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

arrrgghhhh ak gila kn ini !!
nak menda nieyh !
style kowt !
gila badak... haiyo !!
maaaakkk !! plisss naaaa hat nieyh !! hak3!
LUMIX DMC-GF2 !
besh2...
cumey kowt ! suka !
RM2*** cm tuh jew..
nanak ! hat pancake nyew pn x pew..
pancake cm ner cm nieyh..
Lumix DMC-GF2-C
hat simple pnye... 
hat laen yg ader lens... hrga die atas ckit jew...
putih cantik kan kan kan ?! pergh... hahah <3 <3
lumix DMC-GF2-K
harga die sama hat pancake uh.. hak3.. bek amek nieyh... huk3..
waaa... gila da nieyh... besh !

haifatah <3

Tuesday, March 29, 2011

result :?

waaa.... x memuaskn ak betoi lah.... hahha.. bwu aja msok fom 4.. bawu agy.. usaha mau lebey na... nieyh jew.. ak g tau.. x na g tau sub pew... hok3...
B
D
A
A
A
C
G
E (kowt)
B
A
hahah tgk suma ad... hahah.. lawok. yg G uh... gila btoi ! hahah wek... exam t ad gih... usaha ! chaiyok ! 
assalamualaikum !
haifatah <3

Sunday, March 13, 2011

dya kgilaan saia !


♥ die sapa dia ? aiyooo

♥ sayang sya.. siapa tau dok diam.. shhh...

♥ sya da g tau die da smlm cbb sya pilih die..

♥ x perlu ckp kowt.. die tahu da...

♥ sbnar nyew hahaha sya x to na tulis apew nieyh.. hek3.. sja gegeh,.. aishkalot pa.. lntak lah...

♥ lelaki yg baik(walaupun !) haha x lah

♥ istimewa kpd sya ( spa x tau dok diam jgn cbok ! )

♥ arhh cuma dia yg sya mahu !

♥ die comey ! hahah lawokk ! cbok jew ! huh !

kalot ja ampa nieyh.. hak3...

♥ haifa ♥ fatah ♥

tsk !

heh... adoi.. asal da ramai guna syg ketat2 neiyh.. aiyoo.. xpew lah na tuka hat len lah ngn syg sye... adoi..ketat2 x men arrhh ampa guna la haih... x kesah.pn... hak3..  sebenar nyew.. x der pa pew pn post nieyh... huk3.. sja na update x da idea nieyh.. haiyoo.. x pa x pa.. tuh ja kowt,.. papai ! love u ! haifatah <3

Monday, March 7, 2011

peksa pa x tau ?! c(=

ari nieyh peksa chemist ngn sejarah... jp arr na cita chemist luh... tadik 2 jam stengah jwb peksa... gila badak toi.. mmg waktu besa na mnjwb nyew pn.... tpi soklan uh bkn manyak mana pn... buh smpai 2 jam sengah.. gilooo... ak wasa suma dak lam klas ar dpt siap kn lam 1jm sengah jew... tggu lah satu jam g... da check balek da bkk2 ketas smpai na koyak.. hahah... gila... x ley tdo plak uh... lenkali kna wak bantai bwu besh... aiyoo.. da lah x kasi piradic table.. btoi eh.. eja.. arhhh x kesah pn... da kna wat calculation die.. aner na apai.. atomic mass die...aiyoo.. saba je lah.. pastuh.. tggl lah soklan uh.. ilang 4 markah... gila... huk3.. pas tuh sej plak... nyahahah.. eerrr sejarah ? alhamdulillah lah bley jwb... dok tkowt sngt kn... manyak jgak lah soklan kuwaq yg ckgu fatah aja uh.. hek2... syukur lah.. tima kaseh.. tapi x to lah na dpt A kew or borang salah laku... hahah.. tggu dan lihat ambuihh...peksa tadik.. buat2 abeh.. masa lebey.. masa yg die kasi 2 jm... tpi siap awai gak lah.. ak dok blakang mcm2 lah bley nmpk.. jeng2 nmpk pew uh... hahah... x der lah.. da dua owg nieyh.. haiyo... engat ak x nmpk kowt.. dok menbahasa isyarat plak.. tirula kowt x to lah.. buat2.. haiyoo... x kesah lah kat lepa... x jujur pd dri seniri.. lantak lah... haiyoo... pastuh ad sorang mamat nieyh.. da lah bdak bawu lam klas ak... tadik dpt2 ketas.. troih tido.. gila ka ap... haiyo... pastuh tah tetiba.. die bley mangket seniri.. tingat na wat kowt.. x pewlah.. sedar pn kn... huhu.. waduh tpi kn ak rsa die mangket wat 5 minit jew kowt.. smbung tido balek ambuih.. terer sngt da la tuh.. haiyoo... x pa lah x kesah... die mmg cm tuh.. cm saket aty ja tgk.. cmna g tendang laju2 uh.. haiyoo... x pew.. lantak p kat dia.. x kesah... huhuhu... hat tuh ja la kowt.. arr papai.. assalamualikum ! haifatah <3

Thursday, March 3, 2011

exammm !!!!

urggghhh ari niey da stat examm huk3... besa lah x pena na tau jwb paper cra spm nieyh cm  ner... huk3... alhamdulillah.. suma nya oke  aja tadik... hak3.. kira enjoy lah jwb exam tadik... hak3.. tadik bm saja... lenguh tgn menulisnye.. besa lah x pena idea na mncurah curah tulis manyak2 nieyh... ngeeee... ahd t bi lak.. hok3... x suka... haish.. t x ley jwb pdn mka... buley2... ntah lah bm nieyh... da lah ckgu ros... gilasss... der na kasi mrkah kew ? tlak mrkah manyak pa... hok3.. minx2 lah oke ajew... mlm nieyh tusyen.. add math... besh.. hok3... love add math meh... hah ?!! haha.. ntah.suka tol na memeningkn pala seniri.. satu g... chemist syiok gak lah... bio x phm lngsung !!! tlgggg !!!! t exam bio x ley jwb pa... x mo x mo..  minx owg uh aja lah... hik3... ish keyh loh... na rest ! tido !!! tok die <3... mish u sooooo much ! papai.love.... muahxxx !! (yalah tiap2 ari bkk an blog cek nieyh..). haha... assalamualaikum.. haifatah ...

Friday, February 25, 2011

besok !

sukan daerah !
11.00 : kena da kat kolah dah...
11.30 : dapat nasik..
11.50-12.30 : makan nasik tuh lah.. hadoi... hak3.. lama la kowt mkn nyew.. heh
12.30-12.50 : siap2 kn diri...
1.00 : mesti da kat surau..,
1.10-1.25 : solat hajat.. ramai2 na juin lah sama keyh.. moga dpt berkat.. moga hajat diperkenan kn...
1.25-masok solat zohor : solat zohor berjemaah..
1.40 : da kat balai temengung..
1.45-1.55 : kawad skejap maybe ato rhat jap...
2.00 : perasmian sukan daerah bermula !!
arr ntah lah smpai kol wapa perasmian uh...
3.30 : baju kolah perlu dipulang kn...
hak3...
pastuh wat pala seniri lah.. hahahhahah
jadual ak seniri... ak rasa jew.. hak3.. sja gegeh !
kalot pa.. biaq arr kat ak... huh! 
nieyh jadual tok owg yg prbarisan jew...
hahhaha wat eva !!!!!!
gudluck besok tok bdak2 yg wakil smkti !! 
kasi menang ya ! termasok jgak dak perbarisan sama..
wat terbaek dowh !!!! doa kn yew.. kolah kita jadik juara....
x sia2 pnat kawad tiap2 ari t... huahahah..
tringin jgak na rasa menang uh... hek3..
keyh loh sini aja !
assalamualaikum !

haifatah !
<3 u !

Wednesday, February 23, 2011

BM !!!



haish cm ner niryh... der oral bm... forum... urrghhh... cari cntoh pn x dpt lagi nieyh.. tlg kasi cadangan jp buley x... urgghhh malas na pikir sal tuh lagi.. kawad pn x abeh lagi.. na kena wat oral nieyh plak... gilak... cm ner nieyh... hok3... relik arrr.. ad masa agy... oke2 saba kjap.. cari lu plan2... haish.. hak3... x pew lah. hak3.. arrr x da pew pn na tulis.. arr bawu tingat.. tadik... x da kawad pn... kita owg main jew... dowh.. gilak... men air dgn tepung... hak3... wat seniri.. ya lah pakat2 na lpas tension... mmg nmpk sngt lah.. stengah2 owg uh... hak3... x trkecuali ak.. gila kna baling tpung uh... maaf ya spa yg kena ngan saya.. sya rsa puas kowt... ya lah.. rr ingt si dia cuti ari nieyh.. meh kolah.. die x ckp pew pn.. tggu die plak keja tadik... hmmm.sya nanges2 tdik... manyak sbb sy nanges... huwaaa.. cm na nanges jew... x da mud sngt main tadik... cuma satu jew... takowt kna pggil dpn ja besok.. naya lah... hadoi.. arap x lah... coz da kemas da suma... oke jew.. cma sikit2 tuh halal jew lah ann... x pew lah.. ak.. arr ntah.. ak x wisau sngt menda lain pn.. cma satu jew yg ak tga wisau sngt... apew nye ?? ad lah.. adoi... arrr sok da raptai penuh... hope bek2 sja yea... tpi sok da add math.. msok chapter baru.. urgghh x blja lah... mampuih da... eh2 x pew2 exam smpai chapter 2 jew.... hah !!!!!! lupa ad chapter 3 sama !!! weh aja ak... ak wasa perlu kn pertlgan sngt... haiyo... saba lah haifa !!! haish gila pnya post... aish kesah pew.. ak nyew blog.. suka ati lah ak na tulus pew pn.. ak pnya pasal... na kutok2 kew apew.. x yah baca nahhhh... tima kaseh... maaf sya trkasar bahasa... heee.. jgn mara2 nahhh... huhuu.. tuh jew... sya cuma x da idea jew... waduh.. sat ak sat sy,... hak3... x pew lah... bkn karangan bm pn... cuma tjuk die jew.. hak3... x pew lah.. smpai sini jew kowt... hek2... assalamualaikum ! saya sayang fatah ! haifatah ! <3

heee'e

dowh.. bwu kol 12.30... bwu wapa minit ak mnggu die... haish.. ntah lah.. ak tahu ak yg lakukan ksalahan.. dan ak prlu meminta maaf.. huhu.. perlu kew ak tggu die bls prtnyaan ak ? ak ttap tggu die.. ak syg die sngt2.. sngt2.. huhu... ya Allah kuat kn lah aty ak.. hmm.. ak pn x to pew na tulis nieyh.. buwink x da pew... huhu.. arr ak pn skunk bkn nyew wapa na sehat sngt... hak3.. aish.saba jew lah... kawad pgi tadik pn cm na tumbang jtoh ke bumi jew.. arr nseb lah ley than agy.. hadoi.. kna kuat nieyh.. aner ley lembik2.. t lagi lama na dri tga pdang... heh.. ari niey ad lagi menda bawu lam kawad.. lawak lah.. hak3... mcm2.. besok last ltihan kawad.. hok3... pas tuh kawad tga pdng.. pastuh THE AND ! hahhaa...x da pasai arr.. ak tido bapa lama yg ak suka... hahah.. cbok pew.. ak pnt gak lah.. huhu.. ak wasa taun nieyh lagi pnat dari taun lps... ntah lah.. maybe mggu pertma tiap2 ari latihan jew.. taun lpas x da lah cm tuh... cuma na dkt2 sukan bwu kawad tiap2 ari... EHHHHHH !!! sok bwu rabu... ap lah... haish ari pn x ingt.. eh2.. da skunk niey rabu.. sok mmg kamis ?? hahah... lantak lah.. der kuw kesah.. asalkan cpt2 abeh kawad sudah... x larat da aih ngn kawad nieyh.. hahha... arr cita cita jgk... si dia aner ehhh... dia masih mara kn ak ? saket aty ? ak rsa tuh yea la kowt.. arrggghhh ak d sebungi rasa besalah yang amat.. waaa... sayang maaf kn vey yea syg... syg bie sngt2.. yea syg... huhuhu.... tulis x pnjang aner.. da na kul 1 nieyh.. aish... hmmm tgk lah.. huk3.. ckop lah smpai cnieyh lu... sok saya ad kawad.. sokong saya ya ! hahahhaha... ngee.. dowh.. love u all.. dn tok syg... sory syg... love u soooo much ! muahx ! asslamualaikum... haifatah <3

Tuesday, February 22, 2011

sayang )=

syg biie <3

sayang,, vey minx maaf sangat2,,, sayang maaf kn vey yea... vey x thu na ckp pew.. vey bkn x kesah sal syg.. vey syg bie sngt2... maaf yea syg... vey x ckop tido bapa ari nieyh.. vey pnt jgk... vey thu bie pn pnt... huhu... maaf yea syg... kata2 bie ari tuh,, vey trasa sngt... x pew pn... vey x thu yea kew x.. maaf vey amek msa lama sngt.. knape x mcg vey smlm.. huhu.. vey thu vey yg slh.. vey yg ptot tgo bie... xp vey tkowt taco.bie.. vey tggu bie.. x pew2... vey thu aty bie msih sket kn.. uhuhu.. vey rindu sayang... sangat2... T_T maaf syg.. sory syg... love u... assalamualaikum... haifatah <3

Sunday, February 20, 2011

kawad ~ =_="

urrggghhh gilasss badak arrhh tadi... huk3... ketegangan yg amat sngt.. huh ! dsyat ! na nanges pn ad gak.. gila tol... hahah...hanya itu sja yg ak ley kata kn... perkara nieyh pn da selesai.. x perlu diungkit kn lagi... arr x perludcerita kn... hahah knapa ak tulis ? heh sja lah na tulis blog ak... ak x tulis lebey2 pn... adoi.... huhu... da tggl lagi 4 hari na sukan daerah.. waaa... smakin bedebar jew...besok isnin smpai kamis da ltihan kawad pgi ptg... wooohhh gilak... pnt jgak ari nieyh... tiap2 ari post kat blog nieyh mesti sal kawad jew an.. urgh x da pasai btol.. aarrr huhu... hope besok lebey baek dari hari nieyh... insyaAllah... do da best geng kawad !! hope kita akn mnang t.. insyaAllah.. heh ! udah lah... heh... papai... assalamualaikum !

Friday, February 18, 2011

cinta saya !

slamat dtg cinta !!! hak3.. cinta sya jgn pergi tau.. huhu.. syg syg kat cnta.. cinta.cinta btol kewakn dgn sya ? cinta... cinta snggop kew dgn sya ? cinta x da pilihan lain kew ? cinta mmg snggop dgn sya ? maaf cinta lau sya slalu saket kn cinta... sya bukan sngaja na saket cinta... maaf ya cinta.. sya syg cinta sya... cinta.tntu cinta ley phm kan prasaan sya ? cinta.. sya pn phm jga prasaan cinta... maaf kn sya cinta.. sya sngt cinta kat awak... cinta.sya cma takowt keilangan cinta sya sja.. cinta lama lgi keidopan kita... masih manyak menda kna lalui... cinta sya pcaya kn kat awak.. awakakn sentiasa tok sya.. tpi cinta.. lau awak ad pilihan lain bgy tahu sya ya... cinta.sya cuma ad awk.. sya na awak.. hanya awak yg sya na..... sya x da owg laen.. hnya awak.. lau awak x ader... sya akan keilangan keidopan sya.. kerna cinta.awak lah keidopan sya.. huhuuhuhhhuhu... cinta syasngt cinta awak !! syg awak sngt2... hanya mampu bila bsama awak... love u syg !!!

sayang awak,
haifatah <3

buwink,,,, !

urrgghhh buwink nyew... ad x menda yg besh ckit ??? halooooooo,,, huhuhu,, arr tiap2 ari wat menda yg sama jew... huhu... tolong lah... buwink da nieyh da lah memenat kn... saba jew lah... huhu... pagi pegi kolah balek ptg kawad mlm wat keja.. urrrrgghhh x kew pnt... cm x snggop jew... aish2... ari sabtu mggu dpn da sukan daerah da... takowt kowt.. hahah.... achik kata kna diri 3 jam ?? wat daaaaaa....... arr suma ader 47 buah kolah... ehh ?? lupa plak.. mmg manyak gila arrhh... da lah 1st masok last kuwaq... makkk aiii x lrt kowt... cm lgi manyak dari taun lpas jew... pnt satu hal itam pn satu hal jgak pew.pas tuh panas kowt.. da arr tga2 ari na kawad... waaaa.. kuw dpt bayangkn.. pas tuh kna kai jeket plak tga pns... pergghhh... rasa x cm ner ? gila kowt... haish2.. penin pkir suma nieyh... keja kolah plak belunguk2... arrr satu g.. addmath pew pn yg dajar msih x ley na wapa paham... yg laen buley lah... bio mnggu nieyh x blaja lngsung.. yalah sir sebok nan sukan daerah uh... huhu... mggu dpn pn sama pa... waaa... manyak gak arr ktinggalan pn... haiyoo... ngak pa ngak pa.... blaja seniri... ap lagi eh yg besh... urgghh cm x besh jew suma.. x da cita yg menarik pn... sjew na tulis nieyh pn.. lama da x update blog saya nieyh... huuhu.... arr skunk pn da mcm2 cita... hahahh... yg bahagia lah... yg merana lah... hahah mcm2 lah... dga jew lah... x bek ngutok... hahhah... oke2.. lau saya benci die sngt.sya benci die lah... hehe... der sya kesah sal die... watlah pew yg die na wat... der kuw kesah ??!! hahhaha... semua x smpuurna... huhu.. keyh loh smpai cniey jew... assalamualaikum.... due sya pny !! jgn kco ! huh !

Monday, February 14, 2011

waaaaaaa !!!!

semakin hari "org tuh" wat saket aty ak.. argghhh saket sngt... huhu... paham lah prasaan ak sama... sngt x thn... huhu... wasa cm laen jew bla ckp.. urggghhh... huwaaaaa... na nanges... urgghhh.... saba haifa... aty ak sangt x tenang mehhh... huhu.... jeles ku makin meningkat.... huhu..... saba haifa.. troskn sjew... cilek... huhu... papai.. assalamualikum ! sya syg die... jgn kaco...

Sunday, February 6, 2011

back to school

urrghhh malas.. x na pergi x pew... huhuhu... saba jew lah... arap baik saja bkk kolah sok... arrrr arap cuti pn cpt2 lah dtg... hahah... jeng jeng... wekk.. lantak p lah kat ak... hahah... bkk kolah.cuti cpt2... huk3... papai... hat nieyh. jew.. maybe lama kowt x update blog nieyh... papai... assalamualikum... aifa f.

Thursday, February 3, 2011

banjirrrrr !!!

huhu.. dowh giler arhh banjir kali nieyh... kena umah tok ak.. waaa giless kowt...
ak x balek ikowt g joho jew... keta x celuih.. hak3...
saba ja lah... family yg laen jew balek joho.. g tgk kuwaga kat saner...
ceday gak ar... huhu... trok2..
arap cpat  reda lah banjir uh... sian lah...
der sikit gambo kat joho banjir...

 nieyh lah umah tok ak.. tggl bumbung jew... giless arhh.. abeh menda2 lam uh.. x dan wat pew... saba jew dgn dugaan Allah...

 tgk aym tuh carik umah die.. cian kan.. ikowt ckali abg ak g carik uma die...

tada... da jmpa pn umah die.. seday jew die... saba jew eh ayam oiii...

Tuesday, February 1, 2011

x paham ! =_="

urgggghhh.. manyak menda yg ak x phm... arr pangai bdak uh... add math... prangai bdak uh... pangai ak.. hahhah... add math.. duh penin kowt... arrghhh.. gila jew ak tgk add math uh... huhu... kne blaja seniri pn ader gak.. ckgu kata.. jgn arap kat ckgu jew.. blaja sama.. kena kew ? manyak menda yg ckgu na laju.. waduh.. pusing2... x da yg lagi susa ka... haiyo... malaih ak bla na blaja nieyh... waahh penin pala mkin menerjah masuk lam otaku.. hhah.. adoi.. buwink lah.. duh... na wat pew pn x tau nieyh... aish... suda suda.. pangai bdak uh.. x wapa suka.. waduh.. x baek.. kat luwaq sana pn ader gak x suka kat ak.. haish.. sesuka ati jew ckp an.. trok2.. arr x der lah... ak na tego takowt.. kslhan kenalah tego kn ? bkn mngutuk.. huhu... setiap manusia mlakukan kesalahan... ya tok diri kuw jgak.. hadoi... saba jew lah... pas tuh kat sowg dak uh... lau rasa unk... amek la eh... lau na ckp tuh or papew... jgn yg pendek.. sepak mau.. lagi ak x da mud lagi ad... ad paham... hmmm... cm ner merimas kn jew... oooohhhh kwn2 kuw.suma... syg kowang.. temasuk si dia yg berada lam ati kuw ini... muahx2 ! hahahah... wuiiihhh ! hey bdak hingusan... p jgn wat2 lupa plak kat cniey... ingt ckit... waduh... arr ati kuw x tenang nieyh.. memikir kn sesuatu yg ak pn x tau.. aish.. manyak masaelah btoi arr... resah gelisah... hahha... adoiyai... huhuh... arrr... errmmm... huhuhu... waaaa.. x to na ckp pew da.. hahah.. x da pa.. papai ! saya syg dia dn kwn !

saket ! (=

huwaaaa.. x larat sngt... duh pala penin2... na wat papew pn malaih aih.. huhu... sejuk sngt nieyh... demam kowt... huk3.. saba jew lah... t bkk kolah kawad lagi.. dah la 2 mggu niey ptg keja kawad jew.kawad ujan lah patuh panaz.. waaahh.. saket pala kowt... 6 ari cuti nieyh.. na ganti balek suma tido ptg kuw.. hahahh... gilak tol... ciyess x lrt... keja mnguap jew... huhu seb bek lah keja x wapa na manyak... siap kn awal2..pastuh tido.. bgoz kn ? hok3.. da da.. saket pala nieyh... hahah.. juz x saba na balek amnjaya jew.. huk3... ngeee... papai. assalamualaikum ! aifa F.